Hiss & diss

Dissar
 
- Ask.fm, så himla äcklig sida, vill spy på den! 2-3 första dagarna var det kul men det är så jobbiga barn där så man baaaa, nej.
 
- Att varje gång det går bra på träning med Herkulez så kan INGEN filma. Igår var han så sjukt stel men jag kämpade och tillslut gav han sig och gick i fin form hela lektionen. Men ja, skulle gärna fått det på film. :(
 
- Att mitt paket kom tydligen idag men gubben som levererar paketet kunde inte portkoden och därför måste jag vänta ända tills imorgoooon. Otålig, heheh!
 
- Blogg.se appen. Den suger rompaa. Funkar inte att använda den alls!
 
Hissar
 
- Vädret! Yay! Så himla skönt med värme! Igår skritta vi ut i varma solen och plaska med ponnysarna i en stoor vattenpöl som bildats, gullisar!
 
- Alla fyller år i april och att ge bort presenter är typ det bästa som finns tycker jaaag!
 
- Vill hissa min egna lilla pluttponny för han var så dutti igår. Inget bus på uteritten (hehe bara lite), och beröm från ridläraren på lektionen. BÄBIIIS
 
 
Så här söt var bäbisen igår, är det ens möjligt att va så gullliii? Haha den där luggen alltså.. troll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback