Horze nya kollektion

När jag såg Horze nya schabrak blev jag riktigt sugen på att köpa lite nytt till pollen! Älskar schabrakens färger, riktigt snygga och utstickande, så gulligt tycker jag! Det rosa pannbandet kommer nog hänga med hem.. hehe. Tycker det ofta blir trist med all mööörkblåa eller svaaarta outfits hela tiden. Sen bror ju det på hästens färg också men min är ju brun och han passar i det mesta tycker jag. Just nu kör vi ju på rosa och mörkblått. Mörkblå tretorn, rosa schabrak, huva och rosa/mörkblå tröja på mig! Tycker att han är sååå fin i rosa, passar verkligen. Har lite andra färger också men tycker inte riktigt dom passar till hans rödbruna päls, så som röd och ljusblå går rätt bort nu när det varit vinter och han är alldelles röd i pälsen. Speciellt då jag hatar rött och blått tillsammans, verkligen inte snyggt!
 
Men iallafall, är lite sugen på en ny outfit. Typ orange! Iallafall nu på sommaren, skulle bli skit snyggt med orange på honom när han blir mörkare i pälsen. Här är iallafall lite snyggisar som gärna får bli mitt typ NU. :)

Vet inte hur snygga scabraken kommer vara i verkligheten då dom är så glansiga men dom ser faktiskt snygga ut på deras hästmodeller. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback