Things to buy in london ♥

Bilder från weheartit
 
♥ Svarta eller rosa hunters
♥ Vita höga och låga converse
♥ 2-3 par fake uggs
♥ Jacka/jackor
♥ Högmidjade shorts
♥ VS produkter och trosor
♥ Fina underkläder
♥ Smink och nagellack
♥ Bath and body works produkter
♥ Platttång/locktång
♥ Kläder: jeans, tröjor, tjockiströjor, mysdressar
♥ Halsdukar, sjalar, mössor och sånt gos!
♥ Smycken, solisar, osv.
♥ Bikinis
 
 
Dom affärerna jag och Jojjo kommer shoppa och dampa runt mest i är Primark, VS, Forever21 och bath and bodyworks! Som ni ser är shoppinglistan lång och väldigt dyr om man lägger ihop allting så får väl hitta nått jobb innan resan och hålla hårt i barnbidraget varje månad så har jag nog råd med allt sen, + så fick jag 1500:- kr till resan av pappa, han e så snääääll!! ♥
 
Tre år sedan jag var där så kommentera gärna massor affärer och shoppingtips! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback